Fan.

Humöret är inte på topp denna helgen.. har ju skrivit några inläg om hur bra jag trivts på jobbet och hur kul jag tycker det är.. men igår på lunchen fick jag ett telefonsamtal från företaget jag är anställd via och tydligen har de redan efter 6 dagar sett att jag inte nått upp till säljresultaten jag ska.. hmpf.. första dagen (då jag inte kunde något) sålde jag för 17 poäng och ökat sedan dess - upp till 78!! Och vid 65 p är man lönsam^^ Men jag får inte ens chansen att utvecklas vidare - för det var helt enkelt inte bra nog.. jag fattar njet och vart skitledsen.. men men.. jag har jobb tom onsdag - sen tillbaka till arbetsförmedlingen.. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!