En liten uppdatering

Jag har haft banandålig tid för bloggen de senaste dagarna och har dessutom varit helt slut!! Helgen var toppen. På fredagseftermiddagen (efter jobbet) drog jag med mej Jonas och Sandra till Bishop's så jag fick prata av mej lite och ta en god öl. Hade fått tre sälj under dagen och kände mej rätt nöjd. På kvällen blev det turnering i 7:an.. inte så mycket action i kortspel - men trevligt var det!!
På lördagen hade vi lite fest här.. eller liten och liten - vi var tolv pers och hälften var nya ansikten! På kvällen drog vi till ankan och tittade på F.K.Ü. som hade livespelning - kanonkväll!!
På söndagen tog jag det mest lugnt. Jag ville slappa lite inför den kommande jobbveckan - det behövde jag.
Igår sålde jag 5 grejer på jobbet och kände mej rätt nöjd. Fick träffa några nya chefer också - som var väldigt trevliga.
Idag trodde jag att jag skulle krevera på jobbet. Då jag fick lunch hade jag inte sålt ett jota och var mäkta besviken. Men det vände och när jag gick hem för dagen hade jag sålt 9 grejer (grejer = medlemskap och tidningsprenumerationer) varav 7 var under bara ett en och en halvtimmespass. Det gick fort som attans och vissa var till och med på raken!! Jag fick flera ryggdunkar och hejarop från cheferna där ;) Fick också extrapoäng för att jag sålde så bra.
Det känns fint på jobbet. Jag är inte riktigt inne i "gänget" än - men jag trivs och sammanhörigheten kommer säkert. Alla är väldigt trevliga i alla fall och jag tycker det är skitbra att jag har ett sälj-jobb där man säljer bra saker. Det är inga kalsonger eller strumpor här inte - utan det är riktigt bra, vettiga grejer.
Framför allt är det underbart att ha ett jobb att gå till. Jag är inte inlåst i lägenheten om dagarna utan kommer ut och gör något!!

Nu ska jag ta mej en folköl och läsa lite bloggar. Imorgon eftermiddag är det jobb igen.. och så fyller jag faktiskt år också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!