Dagen

Jag och Linus bytte födelsedagspresenter idag. Han fick The Rock och Shutter Island på blu-ray (är dock inte helt klar med presenterna) och jag fick 2 st skjortor (har tjatat mej sönder om hur mycket jag vill ha skjortor tror jag) och Dead and Gone (9:e boken i True Blood-serien). =)

Det blev öl på Bishop's efter jobbet också. Jag, Linus, Fredrik och hans tjej Jennie drog dit. Det var allt trevligt. Hade tänkt gå på stan efteråt, men vi hade så mycket att prata om att det hanns inte med..

Jag är helt död nu och tror bara jag ska lyssna lite på musik medan jag dricker upp min öl.. sen går jag nog och nanar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!