Fullt upp

Jag har fått höra att jag uppdaterar bloggen för lite.. och jo, det gör jag nog - för jag har en hel del att berätta nuförtiden.. men jag har varken tid eller ork med bloggen.

Helgen sprang iväg skitsnabbt och jag har haft så satans kul. Men ack vad trött jag är!!
Fredagen på jobbet var lite sådär.. jag är inte helt lönsam för företaget och de vill få upp mej. Vi ska ha möte igen om två veckor..
Dessutom fick jag mitt lönebesked och det blev inte riktigt nöjd över summan. Jag hade räknat med att få mer och tyckte faktiskt inte att det var helt okej. Men men..

Imorgon och på torsdag börjar jag inte jobbet förrän halv 5 - jag har bara kvällspasset dessa dagar alltså (istället för hela mellanpasset..). Lite färre timmar och jag vet inte hur det kommer att påverka min lön, men anledningen att jag fick jobba mindre denna veckan var att de har fullt på jobbet på förmiddagen (igår satt jag i princip och gjorde ingenting under 2 pass förutom att lyssna - och var ändå lönsam för jag fick poäng för det!!). Vi skulle se hur det blev nästa vecka - om det blir mindre då också..
Men eftersom jag bara har avtal för 33h/vecka så vill jag inte gå ner ännu mer i timmar - speciellt inte om det påverkar min lön (då jag inte var nöjd med den..).

Annars har det varit mycket det senaste och jag ser fram emot att ta det lugnt i helgen.

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-10-31 @ 10:53:32 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Usch jag tycker det låter som ett stressigt jobb, med press, poäng och grejer, hade inte klarat av det, Beundrar dig som fixar det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!