Snart klar.

Nu är jag snart redo för dagen.. har fixat i ordning det mesta. Linus är snäll och gör en matlåda till mej också =) (Jag hade tänkt bre några knäckebröd och ha med mej, så detta är ju bara ett stort plus för mej!!)
Hoppas dagen går snabbt idag. Morsan kommer upp till Karlstad vid 3-4 någon gång och så ska hon och Linus roa sej tills jag slutar vid 9.. då hoppas jag de kommer och möter mej så vi hinner umgås lite innan jag måste gå och lägga mej (börjar ju 09.00 imorgon). Promenad hem, en kopp te och lite prat.. sen sängen.
Men vi har ju hela helgen på oss att umgås så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!