Om dagen..

Idag kom jag upp tidigt och kollade bara på ett avsnitt Star Trek innan jag började fixa och dona i lägenheten (man måste ju sitta still och ta det lugnt till kaffet juh!!).. städade i ordning litegrand och stack sedan in till stan och inom Arbetsförmedlingen där jag visade upp mitt anställningsavtal för handläggaren.
Sen drog jag till jobbet och då vi började blev jag och två andra uttagna till utbildning på en liten marknadsundersökning för bostadsrättsföreningar. Det var en test-period de skulle köra denna veckan för att se hur det gick. Det var jättesvårt att få personerna man ringde till att förstå att man inte skulle sälja något - det samtalet kunde resultera i var att ett bygg-företag kunde ringa upp bostadsrättsföreningen och boka tid för ett möte då de kom och presenterade sej och vad de gjorde.. men folk ville helt enkelt inte prata med någon på telefon..
Får väl se hur det går fortsättningsvis..
På kvällen satt jag bara på en massa olika serietidningar - och det gick helt okej. Jag fick iväg en hel del.

Nu blir det lite städning (jo faktiskt) innan jag lägger mej.. dock ska jag inte dra igång dammsugaren och störa grannsämjan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!