Melankoli

Så var helgen slut.. och denna helgen flög verkligen förbi!! Mamma åkte för en stund sedan och nu känns här jättetomt.

I torsdags mötte mamma och Linus mej vid jobbet när jag slutade. Vi promenerade hem och drack te innan det var läggdags.
I fredags gick vi på stan en runda då jag jobbat klart. Mamma shoppade mycket för en gångs skull (hon brukar typ aldrig köpa något åt sej själv). På kvällen bara umgicks vi.
I lördags åkte vi ut till Bergvik. Jag och Linus köpte en dekorationsbrasa, ett nytt halsband åt Suzi och lite smått och gott.
Och igår tog vi en promenad in till stan, lämnade av Linus vid tåget (han skulle till Göteborg en snabbis) och sedan promenerade vi hem igen.. såg på Eat Pray Love och drack te..
Och imorse blev det frukost innan mamma drog hemåt.

Och nu sitter jag här.. det är mörkt och kallt så jag satte igång brasan.. ska fixa i ordning mej lite inför jobbet snart men vill bli av med melankolin.
Men det känns nog bättre ikväll efter jobbet.. då ska jag bara mysa.. och imorgon kommer ju faktiskt Linus hem igen - och då blir här inte tomt längre.

Men så har jag ju Suzi också..

Nu ska jag bara ta mej igenom nästa helg också - sen får jag i alla fall två helgers lugn och ro!! Men det ska allt bli kul nästa helg. Mina vänner kommer upp och det blir partaj hela helgen. Härligt!!<3 Man behöver faktiskt lite saker att se fram emot även på hösten.
Förra gången stora delar av mitt gäng kom upp.. (dock saknas de flesta på bilden..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!