HELG FÖR FAN!!

Veckan har gått väldigt snabbt (kanske beroende på ändringarna i schemat) och när jag stack från jobbet idag hade jag inte en tanke på att jag faktiskt inte har en aning om jag fortfarande bara jobbar kvällspasset nästa vecka eller om jag får tillbaka mina tider då!! Jag får väl ringa på måndag..

Igår fick jag min första lön - och idag sprang jag minsann på stan efter jobbet!! Jag köpte hårfärg (ÄNTLIGEN!!) och kortbyxorna jag suktat efter på Kappahl nu i två veckor.. Jag brukar inte handla på Kappahl och det var ett mirakel att jag råkade gå in och se de finfina shortsen den gången. Och efter många om och men hittade jag dem här i stan (då de andra var i på Bergvik..).
Självklart köpte jag öl också och när jag kom innanför dörren härhemma hörde jag hur det pyste ur en av systemkassarna - FAN!! Fick fram burken som läckte och öppnade den illa kvickt.. lika bra att börja med ölen då liksom. ;)

Nu ska jag ta det lugnt framför Star Trek!!
Tjobidoii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!