En gräsänkas lördagsmorgon.

Oh, the joy över att slippa dricka mer Garant-kaffe och äntligen få återgå till Zoegas!! Linus fick ett paket Garant av en Telenor-snubbe som vi tvingade oss själva att dricka upp innan vi drack något annat. Jag har nog aldrig druckit så lite kaffe hemma sen innan jag började dricka kaffe!! Men nu är i alla fall Garant-kaffet slut och enda gångerna jag får utstå äckligt kaffe i vardagen nu är på jobbet (Löfbergs Lila-blaskkaffe från automat, inte med mjölk i utan med "vitt" i).

Jag ställde inte klockan till idag och då jag vaknade var jag lite rädd att jag sovit bort hela dagen.. fast det var ju inte så farligt länge jag sov ändå, så jag kan med gott samvete stanna i sängen och läsa lite i tidningen jag okynneshandlade häromdagen till kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!