Bakissöndag

Det blev utgång igår med Sandra.. karatefylla för min del - jag var nog fan galen på krogen. Men jag hade kul och mådde som jag förtjänade idag.

Vi skulle egentligen till IKEA idag, men jag insåg att jag inte skulle röra mej från soffan.. var snack om bio också vilket jag nog följt med på om det blivit av..
Men istället har hela dagen spenderats framför Star Trek (såklart..). Jag okynneshandlade en bok med stickmönster också.. inte för att jag brukar sticka eller är så bra på det - men viljan finns absolut.. kanske får börja med något litet dock och inte gå på de stora projekten direkt.. och jag kanske får införskaffa garn och stickor också..??

-----
Update:
Det är lätt att sitta och klicka hem grejer från nätet.. en tröja från Shirtstore blev det med..

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-11-02 @ 08:07:55 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Gillar t-shirten! :D vill ha en liknande fast med Chewbacca på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!