Working class hero

Snart drar jag till jobbet.. kändes konstigt igår - jobbet verkade ta en evighet trots att jag bara jobbar 4,5 h.. jag kommer förmodligen få mindre i lön trots kontraktet på 33h/vecka - vilket är jättesurt.. men what to do??
Jag är jätteseg idag och har inte orkat gå till affären och köpa mjölk till kaffet.. tänkte ta det när jag kommer hem ikväll.. men jag sticker till jobbet en stund tidigare så jag hinner med en kopp kaffe där innan första passet börjar i alla fall.

Jag längtar till helgen. Jag och Linus ska äta gott och kanske gå och se en film på bio.. något att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!