Varför har det inte kommit någon snö än??

Det har jag undrat flera dagar nu.. det är frost, det är kallt - men ingen snö i sikte..
Dock skulle jag kanske vara rätt glad om snön inte kom förrän efter jag slutat på jobbet.. så jag slipper ta mej fram i snö, halka och slask sådär snabbt.. men lite snö i helgen för syns skull vore ju inte helt fel!!

Jag är astrött idag och undrar hur det kommer funka att gå upp jättetidigt imorgon och dra till jobbet.. men än så länge har jag ju inte kommit försent på en fredag.. sen efter jobbet pratade vi om att gå till Bishops och ta en öl och i helgen ska vi julklappshandla i stan och äta gott och bara vara.
Dessutom blir det nog lite julpyntat i lägenheten - eftersom Linus förmodligen åker hem nästa helg och kollar efter bil innan han ska börja på jobbet i Varberg.. han måste ju hinna få lite julstämning i lägenheten han med. Skönt är dock att han kommer att vara ledig 17 dagar på raken under december - vilket täcker både jul och nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!