Ännu en dag avklarad..

Och så var man hemkommen från jobbet idag igen. Idag gick det väl lite bättre än igår och i förrgår, men det var inte helt bra ändå..
Såg på rasten innan sista passet att min kontaktperson på företaget jag är anställd via försökt att nå mej på mobilen vid 4-tiden.. hon ringer väl imorgon igen.. undrar vad hon ville - vill jag veta?? Hon sa för några veckor sedan att hon skulle stämma av med mej en gång till hur det funkar på jobbet och så innan anställningen upphör i december - men det kan ju vara något helt annat också...

Jag kollade min blogg från ett år tillbaka (det är ju lite kul ibland att se vad man gjorde för ett år sedan..) och natten till imorgon så snöade det minsann!! Får väl se om det blir någon snö redan nu eller inte.. Personligen tror jag inte det - men det var allt kyligt när jag cyklade hem och jag har haft jacka och halsduk på mej hela kvällen inomhus!!

Nu ikväll tänkte jag kolla på något avsnitt av Star Trek, packa (åker ju till Vänersborg på fredag kväll) och kanske läsa en skvätt i True Blood-boken jag läser nu innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!