Kass dag.

Jag sålde sjuuu-uuukt dåligt idag.. och de var inte mycket trevligare i luren än igår heller inte..
Det roligaste som hände på hela kvällen var när vi bara kom till telefonsvarare och systemet crashade och jag och David låtsades att det kom samtal ändå.. kollegor blev förvirrade.
Men jag tog mej igenom dagen i alla fall - vilket just nu känns som huvudsaken.. samt att jag hann hem innan det började regna på tok för mycket.

Ska Skypa med Linus en liten stund nu och sedan blir det nog sängen för min del. Bara glömma denna dagen och hoppas att dagen imorgon går snabbt så jag får komma hem.. fast när jag slutar ska jag först inom Systemet och köpa på mej ett gäng öl.. kanske köpa ICA-pizza i affären också och sedan, demonstrativt, sätta mej rakt framför TV:n och spela spel heeela kvällen och vara full och flottig.

Förövrigt en god nyhet: Jag och Linus (mest Linus) är bilägare nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!