Red balloon

Det är tre dagar kvar på jobbet och det känns bara så motigt.. jag pratade med en på jobbet igår som också skulle sluta och frågade hur det kändes när det var hennes sista dag (igår alltså). Hon tyckte det kändes jättebra och hon har också tyckt att det var en lång väntan och att det varit kämpigt att gå till jobbet.

I helgen satt jag hemma och kollade på Big Bang Theory samt Star Trek hela dagarna..
Fast på lördagen var jag faktiskt inne i stan en runda med Sandra.. jag köpte garn, lite julklappar och sånt.. och så åt vi ceasarsallad.

Stormen kom vi rätt bra undan här.. visst blåste det - men det värsta som hände var väl att min cykel blåste omkull och styret numera är lite snett.. (Typiskt att Linus inte är här så han kan fixa det.. han är ju experten på detdär med cyklar..)

Idag blåser det också endel, men solen är i alla fall framme och när jag kollade ut genom fönstret när jag satt och drack mitt morgonkaffe så flög en röd ballong förbi precis utanför. Då blev jag allt lite varm i kroppen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!