Innan jobb..

Strax bär det av mot jobbet. Jag har frossa och det är inte bra. Satte på mej en halsduk och placerade mej framför vår kamin och hoppas jag mår bättre när jag sticker.
Annars har jag mest lyssnat på julmusik och plockat härhemma. Pluttade ut värmeljus också som jag kan tända när jag kommer hem.. och så tjuvstartade jag lite av julpyntandet - inte sådär så man uppenbart är ute för tidigt med pyntet, men lite diskret sådär..
Spenderade en stund med att leta efter Suzi också.. till slut hittade jag henne. Hon hade öppnat garderoben och hoppat upp på hyllplanet som är en meter ovanför golvet och krupit in bland mina kläder (vilka är rätt många).. hux flux såg man hennes ögon mellan tröjhögarna. Där låg hon gott.

Nej, nu får jag nog knyta på mej skorna och cykla in till stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!