I Vänersborg

Igår var en bra dag på jobbet. Jag sålde mycket (precis som i förrgår).
Andreas och David på jobbet frågade om inte jag ville med dem på lite afterwork efter jobbet.. jag velade länge eftersom jag hade en del att göra innan jag skulle ta tåget och hade lite bråttom. De tyckte jag hade tid för en öl eftersom det bara tar en timma.. jag räknade ut att jag kunde vara klar på 40 minuter och hängde med dem.
Vi drog till Leprechaun och mycket riktigt var jag klar med min öl efter 40 minuter.. men då gick vi och beställde en runda till eftersom vi tre hade det så förbannat trevligt.
Killarna var helt bestörta när jag sa att jag blivit uppsagd. De tyckte allt att mina resultat inte varit så pjåkiga (vi brukar ju hålla koll på varandra eftersom topplistan finns på alla datorer). "VAFAN!! ALLT BRA FOLK SLUTAR!!" sa Andreas och jag blev lite rörd.
Efter AW fick jag skynda mej som fan hem. Diskade lite snabbt, slängde ner det sista i väskan, in med Suzi i buren och sprang ut till bussen. - Allt detta på 30 minuter.
På tåget hade jag astråkigt. Så första timman spenderades med telefonpratande - men täckningen var så kass så till slut gav vi alla upp.. jag hann i alla fall prata med Dan, mamma och Bim.
Andra timmen drack jag öl och lyckades få tiden att gå rätt snabbt på så vis..
Idag har varit en rätt lugn dag.. jag är dock rätt trött och måste piggna till lite innan kvällen. Trials debutspelning är ikväll och vi ska spendera många timmar på Backstage..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!