Gräsänkan.

Jag vaknade strax innan 12 idag. Hur farao kunde jag sova så länge!?!? Jag tänkte gå upp vid halv nio idag så det inte skulle bli lika jobbigt att gå upp vid sju imorgon.. men men..
Drack kaffe och kollade på ett avsnitt av Star Trek. Tog en dusch och gjorde mej i ordning.
Brevbäraren knackade på och gav mej paketet från Adlibris (stickningsboken). Sen diskade jag och nu har jag precis ätit.. känns som att jag åstadkommit en del idag i alla fall.
Ska fixa håret nu och plocka lite till i lägenheten här. Linus kommer imorgon och då vill jag att det ska vara fint.
Och direkt efter jobbet ska jag, Linus och Sandra till Bergvik och på kvällen har jag tänkt att jag och min man ska baka en kaka och kolla på en film..
Sen på lördag ska vi äta gott och gå och se "En Dag" på bio.
Kommer nog bli en fin helg.

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-11-07 @ 10:44:56 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

En dag var nog en av det sämsta filmerna jag har sett. Höll på och somna, den slutade aldrig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!