Favorit i repris

Kommer ni ihåg när jag precis börjat mitt jobb och min provanställning på 2 veckor led mot sitt slut och jag fick beskedet att de inte ville ha kvar mej.. dagarna efter (innan jag då fick beskedet att jag skulle få vara kvar i alla fall) gjorde jag ett grymt bra jobb trots att jag inte hade den minsta lust att sälja..
Idag var en favorit i repris. Jag sålde asbra. Jag slängde iväg tidningar och samlade 3, 5 & 6-poängare så det stod härliga till. Sen fick jag iväg två medlemskap för 14p styck också och landade på 82 poäng idag. Det sista samtalet för dagen drog ut lite på tiden och hon ville inte ha ett medlemskap men tyckte synd om mej för att jag var så trevlig och hon ville hjälpa mej.. henne sa jag till att jag har fast timlön, får ingen provision och om hon inte ville ha ett medlemskap behövde hon inte köpa ett av mej. Ärligt och rättvist.

Nu är jag då hemma igen.. jag börjar tidigt imorgon och ska väl inte vara uppe alltför länge ikväll. Får försöka att göra i ordning det jag kan inför morgondagens resa först bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!