Ensamt..

Dagarna går så segt nu.. jag antar att det är för att jag vet att jag kommer sluta på jobbet nästa fredag och har inte tyckt att det varit så roligt att gå dit sedan jag fick beskedet. Och idag är motivationen ännu lägre - då de som svarade igårkväll var sjukt otrevliga i luren..

Linus stack till Vänersborg igår. Han skulle köpa bil innan han drar vidare mot Varberg. Så nu är jag gräsänka igen. Det kändes inte alls kul igår efter han stuckit.. det kändes ensamt..
Men han försökte att gardera mej mot ensamheten genom att ge mej Alice: Madness Returns-spelet (som också innehöll första Alice-spelet). Så att jag hade något att göra liksom. Jag har spelat lite av det första spelet och tänkte spendera helgen åt att spela massor.. inatt då jag spelade satt jag dock med hjärtat i halsgropen så länge att jag till slut fick sätta igång Sunes Jul istället..
Egentligen är väl inte spelet så läskigt.. det är nog mer att jag är så ovan.. "FAN!! Vad händer?? Nej!! Hur funkar denna spaken egentligen?? Nej, nu bytte jag vapen - jag skulle ju skjuta!! HELVETE!!" och så händer det en massa hela tiden så jag blir stressad och hoppar till lite kanske..

Jag hade uppföljningsdeadline på sökta jobb hos Arbetsförmedlingen idag också. Jag orkade dock inte dra mej in till stan denna gången - så jag ringde istället och fick prata med en jättetrevlig kvinna som tyckte att jag hade full koll på sök-kanaler, vart jag ville och att jag sökte brett och bra.

Nu får jag nog ta och laga mej lite mat om jag ska överleva denna dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!