En ny kula.

Jag vaknade för en stund sedan och Linus stod och pratade i telefon. När han la på dansade han runt sådär fånigt som jag brukar göra när jag är asglad och jag frågade om han fick jobbet i Varberg.. och det fick han!! Så nu blir det tokletande efter bil och ny lägenhet (tips mottages tacksamt). Linus drar först och så kommer jag och Suzi efter - men det är på G i alla fall!!
Karlstad funkar inte för oss och vi har velat starta på en ny kula ett tag nu. Finally!!
Nu snurrar klart en massa tankar - speciellt hos Linus.. men vi får sortera dem idag och ta itu med allt efterhand..
Han börjar nya jobbet den 1:a december i alla fall.. och jag får börja söka efter jobb på ny ort. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!