2 julklappar avklarade.

Helgen har varit kanonbra. Blev en hejdundrande fest i lördags och i söndags tog vi det rätt lugnt.
Åkte hem igår igen och var astrött.. att jobba på det var inte kul. Men jag kom igenom kvällen i alla fall och snart är det dags för jobb igen. Bara käka lite först.

Idag har jag beställt de första två julklapparna. Det känns rätt gött. Och på lördag tänkte jag och Linus gå och julhandla i stan.
Jag kom på en kanonidé igår. Varför inte sätta tema på julklapparna varje år?? Typ "Detta året skänker vi till välgörenhet i ditt namn" (fadderbarn, ge bort en get, plantera några träd..) eller "Detta året gör vi bara julklapparna själva" (lite mer tanke bakom och alla får vara extra kreativa).
I familjen jag kommer ifrån bryr vi oss nog inte så mycket om julklapparna egentligen.. det är mest grejen att vi vill vara tillsammans och ha trevligt ihop. Hela julen är mysig och julklapparna är mer ett plus i kanten.
Jag älskar att ge bort julklappar - men man kan ju göra det med lite finess också.
.. synd att jag inte fick denna idén lite tidigare i år.. nu känns det lite sista-minuten.. faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!