Yes, indeedio.

Fikat med Rebecca och Figge idag var trevligt som tusan. Blir ju inte så ofta man träffas nu.. eller ja, nu kommer man ju träffas på SRF också - men ni fattar.
När jag kom hem drog morsan och jag till Markaryd och gick i skoaffären och i en klädesbutik. Jag hittade en skjorta som jag köpte. Den ser rätt stor ut, men den är tunn och luftig. Kan behövas dagar som denna. 28 grader.. fy fan..
Då vi kom hem igen gick vi ut och promenerade en runda (jag och morsan alltså). Och då vi kom hem gjorde jag sallad som vi åt.. jag kan inte vara så nyttig att jag promenerar och äter sallad på en och samma dag, så jag tog en öl också.. och en till sedan XD
Morsan har gått och lagt sej och om en timma kommer pappa.. och jag slappar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!