Vad som händer framöver

För en gångs skull är jag riktigt upptagen!! Det är inte ofta det är så ;)
Man är allt lite stressad över allt, men jag behöver dethär.

6-8 maj: kommer svärföräldrarna hit. Vi ska väl umgås och ut och äta kanske.
13:e maj: är det dags för Thomas Di Leva på Karlstad CCC. Kul!! Jag längtar.
14:e maj: åker jag hem till Småland. Johojo!! Blir kanske någon liten utflykt den helgen.
21:a maj: ska jag, Linus, Sven och Frida (om vädret tillåter) till Skäralid (Söderåsens nationalpark). Det kommer att bli mycket gå och svettas och mjölksyra i benen - men det är helt klart värt det. Det är så ofantligt vackert där.
På kvällen blir det lite grillfest också.
27:e maj: slutar Linus skolan.. vi får la se om det händer något.
5:e juni: Ja, någonstans här åker jag väl ner till Småland igen. Denna gång för att lämna Suzi hos föräldrarna.
7-12 juni: SWEDEN ROCK, HERE WE COME!!
24-26 juni: Eventuellt blir det midsommarfirande med vännerna från Småland.
1 juli: Iron Maiden i Göteborg.

Men är det inte såhär livet ska vara?? Nja, kanske inte just såhär fullproppat.. någon lugn helg behöver man nog. Men åh vad roligt det är att ha saker att göra för en gångs skull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!