Förhoppningar

Linus ska på jobbintervju i slutet av månaden. De ringde idag och ville träffa honom.
Stället ligger mellan Göteborg och Trollhättan och vi båda hoppas nog på att han får jobbet eftersom båda vill neråt i landet - närmare hemtrakterna (fortfarande en bra bit för mej dock).
Linus skulle inte ha några problem med att syssla med musiken längre (eftersom majoriteten av bandmedlemmarna bor i Thn) och jag själv har fler vänner neråt också - vilket vore kul för mej.
Och på ett sätt känns det som att chanserna för jobb för min egen del ökar neråt också - eftersom jag dels känner fler, men också eftersom jag känner till området bättre - och ett stort område därtill.
Men ja, vi får väl se hur det blir. Det vore kul.
Vi börjar trivas bättre här i Karlstad nu, men vi har aldrig sett Karlstad som vårt framtida hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!