Grooveshark

Efter att ha varit seg ett bra tag så har jag äntligen skaffat Grooveshark. Jag vet inte vad jag tycker än - men det verkar faktiskt väldigt bra för att vara en gratis-tjänst. De har mycket musik och det är ju bra för mej som lyssnade upp mina Spotify-timmar under bara någon dag. Hmpf.

Idag skriver jag på veckans insändningar. Än så länge går det bra, men jag har ju ingen vidare lust att plugga fortfarande.. men men.. en uppgift ska jag väl klara av idag.^^

Jonas länkade på Facebook till en av hans låtar och jag tyckte den var så bra så ni får den här också.

Jonas Birgersson - Call the night by jonas-j-dawg-birgersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!