Tisdag

God förmiddag!! Jag har sovit som en stock. Eller ja, när inus dragit vid fem imorse var det lite svårt att sova - Suzi jamade non-stop. Till slut kom hon och la sej på rygg jämte mej under täcket (tycker det är skitkul att katter kan ha lite mänskliga drag ibland) och så sov vi några timmar till - som stockar.

Linus messade och väckte oss. Han undrade när brorsan tog studenten. Det är ju när vi är på SRF, så vi kan inte närvara. Detsamma för Linus lillebror - han tar också studenten i år.
Jag förstår ju Linus, som tycker det är tråkigt att vi inte kan komma.. men samtidigt (och detta kanske är för att jag själv inte tagit min student) så tycker jag att det verkar oerhört överskattat. De studenter jag har varit på har varit bra tråkiga. - Och ja, det är ju inte för sej själv man är där - utan för den som springer ut.. men vad är det?? Man springer ut och står ett tag på ett lastbilsflak, spexar kanske lite och slutligen går man ut och minglar. Sen åker man hem till någon och äter och dricker kanske en skvätt. Sen försvinner huvudpersonen - för då är det fest med de andra studenterna någonstans.. då sitter en annan där och bara "jahapp.. jaaaahapp.." och rullar tummarna. Klart man kanske har roligt då man sitter kvar, men det känns så knäppt att personen man är där för bara drar.
Nej, jag kommer nog fira brorsan lite - och vi kommer säkert att fira Linus bror också, men det blir väl när vi har dem till vårt förfogande. Dvs då de inte kommer springa iväg^^.

Jag har fortfarande inte fått min lärobok till den nya kursen jag läser, och får jag den inte idag så börjar jag nog få lite panik. Jag måste ju komma igång!! Speciellt då svärföräldrarna ska upp i helgen och jag således inte har tid att plugga då.

Men nu ska jag göra mej i ordning lite och läsa min bok i väntan på brevbäraren.

Kommentarer
Postat av: Parro
2011-05-03 @ 13:05:19

haha usch för att vara stressad! Försöker att inte stressa fast man har lätt till det ibland :P



Intressant dokumentär om Annika btw, kollade igenom den :) Äntligen på tiden att hon fick komma ut!

Och angående studenter så håller jag faktiskt med lite..dom man kommer för att fira försvinner alltid sen och där sitter man och ugglar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!