Teenage lobotomy

Jag älskar Iron Fists skor. De är helt underbara!! Jag har ett par pumps av Love Kills-modellen som jag tänkte lägga ut på Tradera såsmåningom eftersom skorna helt enkelt är för stora för mej - trots att jag lagt i kuddar i dem. Jag brukar ha storlek 42 i skor - men ibland har jag 41, vilket är fallet här.
Jätteledsen har jag varit över att ha ägt ett par Iron Fist-skor som varit för stora och att jag inte haft råd att köpa ett par nya i rätt storlek. Men nu jädrar!! Jag hittade ett par gulliga ballerinaskor av Teenage Lobotomy-modellen i strl 41. Jag funderade i fem minuter och mer behövdes inte innan jag klickade hem dem för ynka 200 spännos!! Som hittat. Och skulle de inte passa nu så kommer jag nog hänga mej eller något.. skor är alltid ett problem för mej.. speciellt då man har fötter som Hagrid. XD

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-05-20 @ 07:39:44 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Tuffa skor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!