Tankar om dagen och lite smygreklam

Jag och Suzi var bara ute en liten stund idag. Det var ju första gången hon var ute och hon var väldigt nyfiken och rätt orolig. Men det var riktigt kul!! Är det fint väder imorgon kanske jag tar ut henne en runda också.. då kanske hon vågar gå till framsidan av huset också =)
Men kopplet och selen funkade fint. Kopplet var lite kort - men utmärkt såhär i början, när man lär henne att gå kopplad och vill ha bra koll på henne.

Annars ikväll (och idag) har jag glott på Vampire Diaries som faan. Pluggeriet har det gått sådär med. Jag ska ta ett krafttag nu och fixa den förbannade insändningsuppgiften. Sen kommer väl Linus hem från jobbet så vi ska Skypa en skvätt.

Jag måste göra lite smygreklam också angående Suzis koppel ;) Detta var andra gången jag beställde kattgrejer från Kattfamiljenshop.se och de är jättebra!! Supersnabba leveranser och väl packade varor. Dessutom säljer de riktiga grejer - de vet vad de säljer och de kan detdär med katter.
Förövrigt driver ägarna också Kattfamiljen.se - en blogg om deras liv med fem katter och jättemånga tips för kattägare. Då vi skaffade Suzi hade man jättemånga funderingar och frågor - och man hittade mycket info på denna blogg. Och då Suzi hade navelbråck och jag inte visste vad det var så mailade jag Heidi, som driver bloggen, och undrade om hon visste vad det kunde vara. Här fick jag (till skillnad från alla andra jag mailade) svar. Dessutom svarade hon snabbt. Hon visste inte vad det kunde vara för "bula" Suzi hade på magen - men ville gärna höra vad det var när vi kollat upp det. Så efter vi varit hos veterinären svarade jag igen och hon var glad att jag svarat - eftersom hon helt uppenbart är väldigt intresserad av katter och mån om dem - även de som inte är hennes egna. En sann kattvän.
Kattfamiljenshop.se rekommenderar jag verkligen för de som ska köpa kattgrejer och om man vill veta något om katter ska man absolut kolla in bloggen - där man hittar massor av information. Och hittar man ingen info så skadar det ju inte skicka ett mail - för man får svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!