Sugen på SRF

Jag har allt längtat efter SRF ett bra tag nu - men imorse pirrade det till i magen. Det kommer bli så satans kul i år.
Dessutom fick jag precis reda på att en bekant jag inte träffat på 4-5, ja kanske till och med 6 år kommer. Vi träffades ett tag, men det hela flöt ut i sanden. En av de trevligaste personer jag någonsin träffat och en duktig musiker (Myspace-länk). Glömmer aldrig när pappa ville bju honom på snus, men Jonas artigt sa: "Nej tack, jag snuusar inte kraaaamsnuus". XD
Hursom tyckte jag att vi skulle ta en öl ihop och det tyckte han med =)
Citat Jonas: "Ölen måste ölas så som ölen ölas skall."

Bara för att den är så jäkla bra så lägger jag ut den en gång till:

Kommentarer
Postat av: Johanna
2011-05-05 @ 01:02:08 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Jag minns Jonas :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!