Packar

Di Leva var kanonbra!! - Som förväntat ;)

Nu ska jag bara packa klart och sedan nana. Fan vad tung min väska kommer vara. Problemet med att resa med katt är att det ju faktiskt inte bara är katten som ska med. Det är också alla tillbehören^^ Och mamma och pappa har ju inte katt - så jag får ta med mej kattlåda, klösbräda, några leksaker, mat, filten som luktar hemma och blaha blaha. Hon ska ju vara i Strömsnäs i nästan en månad - så grejerna hon behöver är inte direkt få.
Lösningen är att Linus får ta med lite fler grejor till mej då han kommer ner om en vecka. Så jag har kläder på kroppen liksom. XD

Jag får lägga på ett kol här. Ska upp runt 6 -halv 7 imorgon bitti. Ugh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!