Onsdag

Det flyter på bra med pluggandet idag. Känns faktiskt som att jag kommer att bli klar med veckans uppgifter redan på fredag för en gångs skull. Men nu var det dags för en välbehövd paus.

Jag sitter och lyssnar på musik och ska snart kasta på lite smink så jag vågar gå utanför dörren idag (jag hatar att gå ut utan smink.. fåfänga, jaa.. men också oro. Jag behöver inte se jättebra ut, men jag vill inte bli uttittad heller..)

Linus kommer snart hem. Får se om det blir mat då eller bara lite fika. I eftermiddag ska vi städa lägenheten. Nja, inte hela idag kanske.. jag vill se X-Men också. ;)




Bild på mej och babe från Backstage någon gång i vintras/våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!