Lite ditt och datt.

Insändningsuppgiften är ivägskickad.
Nu är det bara närvaron och ett kapitel kvar
av veckans studier. Känns skönt att vara klar
med den stora biten i alla fall.
Idag har Linus gjort ett hästjobb med städningen
av lägenheten (jag har pluggat) och här är
verkligen jättefint (renlighetsmässigt..; jag är
inte jättenöjd med inredningen.. vi har helt enkelt
inte råd att få till det snyggt än..). Imorgon blir
det bara lite småfix innan svärföräldrarna kommer.

Såattehm.. jag tänkte bara sätta mej och läsa
några sidor i min bok nu och sen nana. Klockan
är ju faktiskt rätt mycket.


Godnatten på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!