Ibland blir det lite fel..

Här sitter jag och dricker mitt kaffe svart. Pappa skulle vara hjälpsam och bära in kaffet till mej i vardagsrummet och glömde att jag brukar ha mjölk i.. som vanligt då pappa ska vara snäll och det blir lite fel så tackar jag så mycket och säger inte mycket mer.. som den gången jag skickade bud med honom att köpa spray till mej och han kom hem med mousse. Rätt märke - fel sak. Han försöker i alla fall =)

Tydligen kommer min käre bror hem idag. Kul!! Sen lär vi väl inte träffas förrän efter SRF..

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-05-27 @ 10:27:19 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Håller med dig fullständigt, barn ska få leka med det de tycker är roligt :) Själv älskade jag att bygga lego och leka cowboys, vi skjöt på varandra och blev man skjuten så fick man ligga på marken i 10 sek innan man kunde gå upp igen. Tycker inte att jag har blivit konstig för att jag lekte "pojkiga" lekar. Visste faktiskt inte det där med storlekar, men det är tråkigt och se allt det där rosa puttinuttiga. Och det tuffa hos pojkarna. Suck. Men tycker pojkkläderna är finare än flickkläderna. Allt det är rosa får mig bara o spy :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!