I Småland

Resan till Småland gick bra. Suzi vart lite oroligare än vanligt dock och jamade en hel del.. dessutom kom det rätt ofta ut en klobeklädd tass från transportburen som högg tag i en.
På båda tågen jag åkte hamnade jag vid ordbajsande resenärer - jäklar vad alla skulle prata med mej!! .. men de var allt trevliga =)
När jag kom hem sen så orkade jag inte blogga. Det var så mycket härhemma. Massor att prata om, god mat och rödtjut. U2-konsert i DVD:n och Gin och Tonic.
Jag hade ju inte sovit så mycket natten mellan fredag och igår så när jag la mej (redan vid midnatt) somnade jag som en stock.
Och imorgon gick vi upp rätt tidigt - för jag och Dan skulle dra med mormor och fika. Vi hämtade henne i Ljungby och åkte till Öhrs Lantcafé. Vi hade aldrig varit där innan - men jag lyckades guida oss dit med en dålig karta. Väldigt mysigt fik.
Sen drog vi hem till mormor igen och fikade en gång till XD

Nu är vi hemma igen och jag sitter och kompletterar en insändning.. men jag är fortfarande helt slut och det känns inte särskilt produktivt så jag ska dra med morsan ut på en promenad senare. Skönt.

Slänger in en bild från Suzi på resan igår. Stackarn var så orolig hela resan och blev rädd så fort någon kom med en rullväska.. hon for runt i buren så hon rafsade bort handduken som hon skulle ligga på och ville inte äta någon godisbit heller. Idag har hon tydligen legat och solat på altanen hos mamma och pappa hela dagen, så hon har allt funnit sej härhemma rätt snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!