Grey's Anatomy

Haha - jamenassååå.. jag stannade uppe skitlänge inatt.. det blev ju inte bara ett avsnitt av Desperate Housewives, utan jag kollade mej ikapp till nutid i Grey's Anatomy också (vilket inte var jättemånga avsnitt - men det var ju fler än bara ett..).
Men vad har hänt med Grey's Anatomy?? Jag har vägrat inse det innan - för att Grey's Anatomy en gång var så jävla bra.. och jag tycker om hur serien växlar hela tiden så att ena stunden är den så fin och allvarlig och andra sådär småkul.. men då de gör värsta musikalavsnittet hux flux - alla står och sjunger och kämpar för Callie's och bäbisens liv?? För att använda ett av seriens mer välkända citat: "SERIOUSLY!?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!