För två år sedan:

Ibland får jag för mej att kolla bland mina bildmappar vad jag gjorde på samma datum något annat år.
Den nionde maj 2009 gick jag på Löfta. Det var bara elva dagar innan vi skulle sluta skolan och mina kompisar hade kommit upp till Åsa över helgen.
På fredagen hade vi gått ut i Göteborg och på lördagen skulle vi festa på skolan.
Morgonen började med en promenad till ICA för att köpa frukost. Vi orkade dock inte ta med oss den tillbaka - utan åt på gräset utanför affären.
Sen fick vi tjejer dra in till Kungsbacka och gå på systemet - eftersom allt vi skulle dricka under helgen nästan tagit slut föregående kväll (som vanligt)..

På kvällen grillade vi hos mej och Marie ute på Kobbarna och mot kvällen kom det andra från skolan.




Avslutningsvis badade vi i havet.. - men det får ni inte se bilder på ;) Förövrigt är det därför idag exakt två år sedan jag badade senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!