Färdigpluggat för dagen

Nu har jag läst massor om hur synen på brott och straff ändrats genom åren. Riktigt intressant emellanåt, men ofta blev det bara en massa malande.
Imorgon ska jag skriva en kort uppsats om det hela. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att få med allt det viktiga utan att det blir krystat och "kort" i tonen - samtidigt som det inte kommer att bli en för lång text. Men det är morgondagens lilla problem och jag har faktiskt gjort lite anteckningar över egna funderingar som jag kan baka in i texten.

Nu ska jag se lite Desperate Housewives och dricka te innan jag nanar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!