Facebook som källa och fyllebilder på skolarbeten

Jag tycker det är riktigt bad-ass att ange en Facebook-grupp som källa på en uppsasts och få den godkänd trots lite sura miner. Hahaha =P Annars så gick det inte så jäkla bra på den andra uppsatsen jag skrev.. fan.. jag tror jag avlider.

Jag har inte riktigt kommit igång för dagen än.. pappa gav mej en lapp och tvingade mej gå upp och spela in med webcam när jag sa det som stod på lappen på teckenspråk. Som hämnd la jag in en fyllebild i klippet och sa att vi på fotot var kungarna i baren. Han mailar det till läraren och sina kurskamrater nu. Hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!