Ett sista meningslöst inlägg för ikväll..

Oj vad många inlägg det blev idag.. och väldigt få av dem har varit vettiga.. men det blir väl så rätt ofta. Huvudsaken är att jag är nöjd.. bloggen är ju ett kul tidsfördriv där det är jag som står för innehållet. Då får det vara lite innehållslöst ibland - så länge det är kul.

Jag har kollat lite på den kommande veckans schema och det var ju inte så kul. Sista kursveckan och massor att göra. Dessutom har jag endel att komplettera och det är ICKE roligt. Speciellt inte då SRF närmar sej med stormsteg och jag inte kommer hinna med allt innan dess. Och betygssamtalet - när tusan ska jag ha det?? Det löser sej säkert, men rackarns var jobbigt det kan vara ibland.

Jag hade egentligen kunnat vara vaken ett bra tag till, men jag tror faktiskt att jag och Suzi går och knyter oss. Det är fint med Suzi - hon lägger sej alltid samtidigt som en annan.. sen brukar hon gå upp en runda igen och kolla läget innan hon går och lägger sig igen. Men det är så mysigt att gosa med henne innan man somnar.

Nattinufsan på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!