Eld i baken

Linus har stuckit till sin arbetsplats för att göra drogtest inför sommarjobbet (ironiskt nog var han på väg att öppna en öl igår efter allt städande - men kom sedan på vad han skulle göra idag och beslutade sig för att det inte var värt det).
Själv sitter jag och dricker kaffe - och när jag gjort det kommer jag jävlar få eld i baken. Jag ska plocka lite i kylen, diska, plugga och räkna kvitton (ja, Linus och jag har verkligen en delad ekonomi; högen börjar bli stor nu). Jag måste göra i ordning mej själv också innan Linus föräldrar kommer.

Kommentarer
Postat av: caroline
2011-05-06 @ 13:12:41 URL: http://blockdelete.blogg.se/

vilken häftig header du har! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!