Dagen

Jag har inte gjort många knop idag. Under den tidiga eftermiddagen blev jag galet trött och la mej på soffan för att ta en powernap. Suzi låg bredvid mitt huvud och jagade sin svans. Det var klor överallt. Då var jag inte så glad. När hon försvunnit så somnade jag.. det blev en två timmar lång powernap - men utvilad blev jag!!

Mina skor kom idag och de är helt underbara. Jag har knappt tagit av mej dem. Sitter perfekt!! Äntligen ett par Iron Fist som passar!! Whoopidooi!!

Bim messade och undrade om hon fick komma på kaffe. Självklart. Hon har ju stående inbjudan hit.
Det var lite skitsnack, kaffe och skratt. Som vanligt - men man tröttnar aldrig!!

Nu har jag Skypat med Linus en snabbis och sagt godnatt. Och de senaste minutrarna har jag roat mej med att göra look-alike bilder på Höglunds pojkvän och mitt gamla ragg. De är, enligt mej, väldigt lika. Dessutom heter de båda Jonas. Jag tror de är tvillingar. Och för de som tvivlat på deras likhet och skrattat åt att jag tyckt att de är lika kan numera bara hålla tyst. Här är bevisen:

Jonas och Jonas; Jonas och Jonas
IN YOUR FACE!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!