Bra kväll

Jag har haft en kanonkväll med Bim =) Blir nog några fler sådana kvällar nu när jag är hemma i Småland så länge. Dessutom kanske jag skulle agera sminkmodell hos hennes kusin. Schpännande!!
Vi fick världens bästa idé också. Därför söker vi nu en riktig Harry Potter-nörd runt Strömsnäs över 18 år för diverse experiment med intresant och bestående resultat. Eventuella kostnader täcker vi. ;)

Snart kommer Linus hem och då blir det väl ett kvickt samtal på Skype innan jag kryper i säng. För huu vad trött jag är!!

Ps: Det är inte bara jag som promenerar med Suzi i trädgården fick jag reda på idag. Pappa var så nyfiken att han inte kunde hålla sej och begav sej minsann ut en runda. Måste sett väldigt roligt ut. Jag kan inte föreställa mej det ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!