Är äntligen av med kursen.

Äntligen är jag av med samhällskunskapen. Det blev ett IG, men det känns oerhört bra att vara av med kursen. Den har tyngt ner mej och jag har varit mycket ledsen och bekymrad över den.
Dessutom tyckte min lärare att min sista insändningsuppgift var rätt bra, även om den också behövde kompletteras lite (höhö - ironiskt).
Hursom är det riktigt skönt att inte behöva ha det efter sej längre, utan att kunna se framåt.

Brevbäraren har inte kommit än (tror jag). Jag hoppas han kommer med böckerna eller ett avi så vi kan hämta ut dem idag. I NEED THEM!! Haha, såklart kom han i skrivande stund. Med ett avi. Yay!!
Nu har jag kollat på en videoföreläsning om källkritik och tänkte börja lite med den delen av insändningsuppgiften jag kan göra utan bok.
Fast nu kanske jag får göra mej i ordning istället - så jag och Linus kan hämta ut detdäringa paketet när han kommer hem.

Haha - jag har lust att slänga samhällsboken istället för att ställa in den i bokhyllan (som är min vanliga rutin då jag är klar med en kurs).. men jag kanske lägger den lite bakom de andra böckerna istället.

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-05-03 @ 15:04:43 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Tack så mycket! :)



förstår att det är skönt och bli av med kursen när man har kämpat så, du fick ju ett betyg iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!