Sweden Rock Festival - dag 3

Ännu en tidig morgon!!



.. sen såg vi Mr Big..


.. det blåste en massa så när vi kom tillbaka till campet hade partytältet blåst bort..

.. jag och Erica skulle iväg och ta ut pengar och på väg tillbaka tycker jag att jag känner igen en förbipasserande.. springer tillbaka och knackar lite på ryggen.. "Jonas??" Och visst var det Jonas!! Shit, vi har inte träffats på fem år!! Sist jag såg honom hade han armveckslånga dreads och med tanke på att han var klädd i mössa och solbrillor nu dessutom var det nog ett under att jag kände igen honom!! Och det tyckte han också =P Kul att man fick heja på honom i alla fall innan han var tvungen att springa iväg och recensera nästa band.

Tillbaka i vårt camp.. Sweden House Festival!!




På eftermiddagen blev det Rob Zombie. En positiv överraskning för mej!! Jäkligt bra!!


Erica och Fredrik var bundis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!