Planering

Jag var ute i sista sekund, men nu har jag i alla fall skickat in kompletteringarna i kursen jag hade.. kommer la gå käpprätt åt helvete, men det är skönt att ha skickat iväg dem i alla fall och att ha gjort sitt bästa..
Annars idag har jag varit ute med Suzi en bra stund - det var svinvarmt inomhus och det märktes att hon blev rätt dassig. Dessutom var ju pappa (och mamma) ute med henne en hel del. (Och på tal om det kan jag inte förstå hur folk kan ha sina katter endast inomhus.. folk som inte har balkong eller trädgård eller tar ut dem på något sätt.. då det är såhär varmt måste man ju öppna fönster - och risken finns att katten rymmer.. jag är hur glad som helst över att vi har köpt ett koppel till Suzi.. det behövs verkligen - då vi, i Karlstad, inte har någon balkong till lägenheten.. trädgård finns - men det vore inte så lätt för Suzi att gå ut i den själv, så hon måste ta sej igenom trapphuset med.. men med koppel - YAY!!)

Jag har också inhandlat lite förnödenheter inför SRF.. jag ska packa imorgon (har inte direkt funnits tid till det innan). Måste också färga håret och klippa mej - för det glömde jag idag.. och så ska jag lära mej hur trangiaköket funkar.

Det blev rödvin och grillat med morsan och farsan idag också.. och så har jag druckit några öl.. som vanligt då.. Jag sa till Richard (en bekant från Löfta) häromdagen på FB att jag tänkte vara nykter tills SRF.. gick väl sådär.. XD Men jag skyller bara på mej själv.

Nej, nu ska jag kasta in en tunna tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!