Pirr i magen

Fan vilket tjat det har varit om Sveriges nationaldag idag.. who gives a fuck?? Jag har då aldrig firat nationaldagen och jag vet minsann inga som gör det heller.. dock finns det massor som måste påpeka det idag och vara lite extra patriotiska.. genom att säga att det är nationaldagen och lägga ut länkar med nationalsången.. Wohoo, vad svenska ni måste känna er?? För det är essensen av att vara svensk eller?? Nationalsången??
Något som irriterar mej extra mycket är Facebook-inlägg om att man ska minsann få sjunga nationalsången och vara stolt över sitt land och ingen ska kunna ta det ifrån en.. Hallå?? Vi lever i Sverige, ni får väl ändå sjunga nationalsången och vara stolta närfan ni vill?? Ingen hindrar er. Det finns ingen lag mot det.

Puh, nu har jag fått ut mej lite av dagens agg =P
Jag har nästan packat klart - men det känns inte som det.. jag är så jäkla nervös inför morgondagen!! Jag ska alltså ta mej till Ljungby - där morsan redan har min packning. Men jag måste tajma min ankomst så det är då hon slutar.. jag måste vara där vid halv fyra. Sen tänkte jag bjuda henne på fika som tack för hjälpen med packningen.. och så får jag ju sällskap en stund med^^
Vid kvart över 5 kommer Pedersens mammas pojkvän och hämtar mej. Schpännande!! Jag har aldrig träffat människan och vet inte hur han ser ut heller XD Sen åker vi direkt och hämtar Pedersen i Alvesta. Hon har också då fått vänta en stund, men skulle fördriva tiden på en pub eller något (avis).
Sen är det raka vägen till Sölvesborg!!
Jag är skitorolig för campingen.. säkert helt obefogat - men då SRF-gruppen på Facebook började ladda upp bilder på de första camparna för flera dagar sedan kändes det som att man borde ha bråttom ner!!
Det borde inte vara fullt då vi kommer - men det är säkert betydligt mer folk än då vi kom ner förra året!!

Annars idag har jag packat, kollat på vänner, packat, kollat på vänner och druckit kaffe med Bim =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!