Om gårdagen

Hemfärden gick rätt bra. Dock var det förseningar och skrikande barn hela vägen.
I Halmstad väntade en strålande och något nervös Bim. Vi drog och fikade, sedan Systembolaget, sedan fikade vi lite till på Espresso House och så var det dags för henne att göra sin dermal. Piercaren var jättetrevlig och jag fick minsann hjälpa till att plocka fram grejer (för grejerna han plockat fram passade inte och han var inne på sitt sista par latex-handskar). Sterilt skulle allt såklart vara!! Då började jag darra som fan trots att jag var mäkta stolt över mina uppgifter ;)
Bim sa att det inte gjorde så farligt ont och när det var klart drog vi till Espresso House en gång till och köpte kaffe-slush!! Svingott ;)
Och så åkte vi hem.
På kvällen tjötade jag i tele med Linus lite, pratade med mamma och Dan och tog några glas vin.

Idag ska jag fixa lite musiklekar till helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!