Keep on running

Jag borde inte sitta och blogga när jag har prov, men jag är helt övertygad om att det finns tid för det.. dessutom kan jag behöva få upp tempot i fingrarna lite utifall att.
Jag har trots allt gjort klart en fråga av fyra på bara en halvtimma och har ännu fem och en halv timma på mej att färdigställa provet. Men jag hoppas att jag slipper sitta tills klockan tre med det.. Jag ska försöka fixa veckans närvaro innan kvällen med. Och hinner jag ska jag jobba lite med kompletteringarna, men det kanske är att hoppas på för mycket..

Ikväll är det popquiz på R1 som jag, Bim, mamma och pappa tänkte dra på. Jag och Bim ska till Systembolaget senare för att införskaffa lite öl tills förfesten. Gytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!