Jag är inte människa än..

Fy fan vad skoj jag har haft!! Men jag är helt död och vill egentligen bara göra victory-tecken och raspla fram "I survived Sweden Rock Festival 2011!!"

Jag är förbannat hes och mina knän är helt svullna och håller på att ta kål på mej.
Jag har supit, hoppat, flabbat, slagits, skrikit, sjungt och haft en jävligt bra vecka!!
Fick skjuts hem av Rebecca och Figge idag - precis som förra året. Jäkligt snällt av dem!! När jag kom hem satt vi och pratade en stund, jag tog en "våldtäktsdusch" (som Pedersen så fint kallade det.. "Uuuuh!! Jag är så smutsig!!" *skrubba, skrubba*) och sedan somnade jag på soffan med katten - som kände igen mej och blev skitglad då jag kom hem!! Jag har precis vaknat igen och tagit en öl. Sweet!! Men snart ska jag nog nana.. visar bilder och berättar små anekdoter en annan dag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!